6 Temmuz 2009 Pazartesi

Ready Able

“Biraz müzik dinlemek ister misin?”

Binlerce yıllık şehrin boğazını kesen suların üzerinde, rüzgarın yanında ağır ağır geçerken gelen bir cümle kurmayı beceremedim.



Kanada’dan Newyork’a uçan uzun kanatlı bir martı gözüme takılıyor. Müzik birbiri içine giren elektronik tınısı ve melodik aksı ile bu şehri tamamlıyor. Vapur ilerliyor. Geçici evim olan üçyüzyıllık binanın pencerelerine takılıyorum. Şimdi uçabilirim. Eksiğim içimde tamamlanıyor. Bir şarkının içerisine sürüklenen her ne varsa dolduruyorum. Unuttuklarım mı beni böylesine sessiz yapan? Böylesine içime kapatan güneşin ellerimi yakan ateşi mi? Bu şehir mi beni kendisinden uzaklaştıran? Şimdi her şey eksiksiz. Şimdi hatırlıyorum. Büyülendiğim tarihi yazmalıyım: 5 Temmuz 2009.



Biraz daha müzik dinlemek istiyorum.
http://rapidshare.com/files/251124638/07_Ready__Able.mp3.html

Hiç yorum yok: